søndag den 28. oktober 2012

Babybukser

Min kærestes kusine venter sig en pige til januar, så jeg har syet et par små bukser til lillepigen. Jeg er også ved at strikke en vest til hende, men det laver jeg et oplæg om når den er færdig.


Bukserne er i babyfløjl og ribkanterne er rester jeg havde liggende. Bukserne er syet i str. tre måneder, efter en opskrift købt i Stof2000.
Jeg ændrede lidt i opskriften da jeg brugte bomuldsstof til ribkanterne i stedet for ribstof (eller hedder det bare rib?).

Jeg er meget tilfreds med resultatet og glæder mig helt til at sy endnu et par. Det næste par vil jeg forsøge at sy lommer i. De skal så ikke være til en nyfødt :-)

- Kiri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at skrive dem her :-)