lørdag den 13. oktober 2012

Papirsstjerner 3D

Disse papirsstjerner er simpelthen så flotte og søde!

Stjernerne er forholdsvis lette at gå til, men kan godt frembringe sved på panden når den sidste del af stjernen skal limes sammen. Men det er det hele værd :-)

Skabelonen til stjernerne ser sådan her ud
Der ligger en guide på internettet til hvordan stjernerne foldes.
Det er en god idé at folde stjernerne i et lidt kraftigt stykke papir, så holder de bedre og de er meget lettere at folde.

Disse stjerner har jeg foldet og er i den mindste størrelse.
Jeg har også foldet en blå stjerne og disse tre stjerner skal bruges til en uro. Jeg har givet ansvaret for at lave selve uroen fra mig, men jeg vil forsøge at tage et billede af den færdige uro og lægge ud her på bloggen senere.

- Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at skrive dem her :-)