torsdag den 25. oktober 2012

Puder


Da min lillebror voksede ud af sin gamle ynglings t-shirt, foreslog jeg, at lave den om til en pude til hans nye værelse og den var han med på.
Jeg lod halskraven og en del af ærmerne være så man stadig kan se at det er en t-shirt.




Lynlåsen er syet i bunden efter denne DIY

Der er en del fejl i puden, men det ser lillebror ikke. Tværtimod så bestilte han straks en Ninjagopude og en stjernepude i guld(!) og grøn. Den var jeg helt med på, for havde i den grad lyst til at sy flere puder.





Bagsiden



Lynlåset på Ninjagopuden er syet efter samme princip som før, men på bagsiden i stedet bunden, og så er der selvfølgelig sat et pippelipmærke på.
Den ene side af stjernepuden.

Den anden side af stjernepuden
Tittekant

Tittekanten på stjernepuden er syet efter denne DIY

Det er første gang jeg syr puder med lynlås og tittekant, men synes selv at resultaterne er blevet ret seje, og gik straks igang med at sy en stribet pude til min far og en stor uglepude til mig selv.




I hjørnet på bagsiden er mærket syet fast
Den stribede pude er 35x35cm ligesom puden med Star Wars, Ninjago og stjernerne. Uglepuden er 60x60cm.

Forsiden

Bagsiden

Jeg er blevet ret glad for uglepuden. Jeg har nemlig længe overvejet om jeg skulle investere i en pude med dyremotiv fra By Nord, men så er uglepuden her jo et væsentlig billigere alternativ.

Både uglestoffet, det prikkede stof og det stribede stof er købt i Stof og Stil.

- Kiri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at skrive dem her :-)